دانلود آهنگ کردی اسمر محمد امین غلامیاری
نوشته شده توسط : اشکانی

دانلود آهنگ شاد کردی اسمر محمد امین غلامیاری 

اهنگ شاد کردی به یادماندنی و زیبای اسمر با صدای خواننده کرد زبان محمد امین غلامیاری با کیفیت اصلی همراه با متن اهنگ اسمر 

کردی

متن اهنگ اسمر محمد امین غلامیاری

اسمر یارم جوانه وک ماه تابانه – اسمر اسمر

دختر گندم گون و سبزه که یارم است بسیار جوان و مانند ماه تابان است.

خوم کرمانشانی و دل گریامه – وه زلف لیلی گان اسیر کریامه

خودم کرماشانی و دلم گرفته است .با زلف لیلی اسیر شده ام

ای زردی خزان گان خطای پائیزه – ای زردی گه من گان دوری عزیزه

زردی خزان یا همان برگها از خاصیتهای فصل پاییز است.اما زردی روی من از دوری یار است

ملال کوردم گان فارسی نیزانم – وه زوان کوردی قه ضات وگیانم

بچه کرد هستم فاری بلد نیستم، فقط به زبان کردی (می گویم) درد و قضای تو به جانم

خوم کرمانشانی گان دوسم (یارم) قصریه – خاطر خای بیمه گان تقصیرم نیه

من کرماشاهی هستم دوستم (یارم) قصری است خاطر خواهش شده ام تقصیرم نیست

دانلود آهنگ اسمر 

 




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: